Nejnovější trendy v PR Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a ženou firmy k neustálým inovacím. Sociální média pak nutí firmy k totální transparentnosti.…
Jak posílit e-mailový marketing E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…
Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce,…
Jak si vybudovat pozitivní prodejní image Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte…
Možná se vám to ještě nestalo, ale jednou to přijít musí: Vždycky se objeví…
Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…
Co by PR profesionál měl říkat novinářům Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě…
Jak může Facebook splnit 4 marketingové cíle 955 milionů aktivních uživatelů Facebooku znamená obrovský marketingový…
Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
6 důvodů pro uspořádání tiskové konference Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak…
Zdá se, že správné načasování příspěvků na Facebooku je klíčem k vyšší…
Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich…
7 největších hříchů na sociálních sítích Mnoho firem pravidelně vkládá příspěvky na sociální sítě, aniž by si…