Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde"

Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím rozhodovat, dokud neprozkoumám všechny možnosti. To jsou časté odpovědi potenciálních…

Článek v rámci předplatného Jak překonat prokrastinaci při prodeji

O prokrastinaci, neboli chronické tendenci odkládat aktivity na později, se…

Jak využít mateřskou sílu na sociálních sítích

Matky představují v populaci značnou kupní sílu a již v minulosti jsem…

Článek v rámci předplatného Jak využít přirozenou lenost lidí v prodeji

Prodej není pouze o argumentech a apelování na logické myšlení prodej je…

Jaký obsah se nejčastěji stává virálním?

Kdyby existovala zcela jasná odpověď, řada marketérů a PR pracovníků by ji…

5 nejčastějších mýtů o sociálních sítích

Všichni to dělají, ale málokdo tomu skutečně rozumí. Tak přesně to se dá…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech

I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…

Jak se liší chování mužů a žen na sociálních sítích?

Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Platí to i na sociálních sítích? Pokud…

Článek v rámci předplatného Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem

Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat.…

Fotosoutěž na Facebooku: Jak maximalizovat efekt pro značku

Fotografie představují médium s největším virálním potenciálem a Facebook…

Jak prodávat klíčovým zákazníkům?

Klíčoví zákazníci jsou něco jiného než ti běžní. Skutečný profesionál na…

Článek v rámci předplatného 3 rozdíly mezi úspěšnými a neúspěšnými prodejci

Ať už nás to překvapí nebo ne, výkon obchodníka závisí do značné míry na…

Výpis 20422054 z celkem 4721