Neustále se píše o tom, jak si získat nové příznivce. Ale co když se počet sledujících snižuje – dá se tomu nějak zabránit? Portál PR Daily objevil 6 důvodů, proč…
Jak jednat se zákazníkem, který nereaguje Jde o věčnou otázku každého, kdo prodává. Potenciální klient nezvedá…
Jak se stát rockovou hvězdou obchodu Přečtěte si doporučení pro obchodníky z pera světově uznávaného motivačního…
Jednoznačně NE! I když je váš produkt jedničkou ve své kategorii, otevřený…
Důvod změnit reklamní agenturu Matthew Bryan Beck pracuje jako kreativní stratég pro Ogilvy & Mather…
Jak vstoupit do podvědomí lidí V každém oboru existují dodavatelé a prodejci, které firmy nebo jedinci…
Introvertní obchodníci Introverti nežijí v kompletní izolaci od okolního světa, nicméně jsou…
Jak v obchodování získávat "ano" Nicola Cooková, pracovnice poradenské společnosti Shortcuts, která se…
Dlouhá pracovní doba, nutnost neustálého přizpůsobování scénáře, krizový…
Šest důvodů, proč manažeři prodeje nedosahují úspěchu Manažeři prodeje se snaží, mají pocit že udělali všechno, stejně ale často…
Chcete-li mít opravdu dobré SEO, bezpochyby vám pomůže kvalitní PR…
Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde" Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím…
Jak překonat prokrastinaci při prodeji O prokrastinaci, neboli chronické tendenci odkládat aktivity na později, se…