Neodkládejte nepříjemné telefonáty Telefonní kontakt s klienty je stále důležitou součástí vaší kariéry. Server entrepreneur.com vysvětluje, že důvody k odkládání telefonátů jsou neopodstatněné.…
Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…
Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se…
Jak na cold calling? Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…
Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život.…
10 kroků k dobrému produktu Investovat velké peníze do marketingu a očekávat, že to prodá váš…
Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat…
Jak říci zákazníkovi "ne" V prodeji je nutné umět vyjít vstříc, najít řešení tam, kde jiní vidí…
Jak vyhrát nad levnější nabídkou Jestliže prodáváte produkt, který je mezi konkurencí podobných nebo podobně…
Práce na sociálních sítích se rychle stává rutinou. Přitom je však v …
Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…
Obchodníci myslí jen na sebe... nebo ne? Ve svém článku na webu sellingprof.com se Kendra Leeová, přední americká…
Nácvik rolí pro obchodní jednání Všichni jsme, alespoň do jisté míry, herci. A obzvláště v oblasti obchodu…