Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server Callcentrehelper.com shrnul pro a proti jejich užívání. Mezi výhody scénářů patří následující: 1)…
Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…
Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…
5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…
6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…
Chcete, aby se váš obsah stal viráně úspěšnou kampaní? Server Inc.com…
Tisková zpráva, které si nikdo nevšimne, je nákladné selhání. Potenciální…
2 typy zákazníků, kterým se raději vyhněte Vyjednávání s obtížnými klienty potká čas od času každého. Někteří ale…
6 způsobů jak reagovat, když je potenciální zákazník spokojený se svým dodavatelem Stává se vám, že vás zákazník odbude s tím, že je spokojený se svým…
Jak na profesionální prodejní prezentaci Nejsou vaše prodejní prezentace úspěšné? Vyzkoušejte rady, které publikoval…
Stále častěji skloňovaný pojem velká data označuje soubor dat, jejichž…
Máte nový produkt a chystáte se začít telefonicky kontaktovat své stávající…
Obchodníci tráví dlouhé hodiny pečlivým sepisováním nabídek pro potenciální…