Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik důvodů. Lidé nechtějí vaše služby nebo výrobky proto, že je nepotřebují, nemají peníze, na…
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…
7 tipů k efektivnímu obchodnímu telefonátu Telefonování je důležitá součást prodeje. Čím více možných zákazníků…
Připravte se na cold calling ve třech krocích Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude…
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…