Předpoklady kvalitního zákaznického servisu K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli být dobře vyškolení, komunikativní a umět efektivně řešit…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků? Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…
Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…
3 situace, kdy můžete cítit pokušení lhát zákazníkovi a jak jim odolat Jako obchodníci potřebujete dobrou reputaci. Lhaní zákazníkovi tomu…
Způsob, jakým prodáváte, je často důležitější než to, co prodáváte.…
Video má na lidi velký vliv. YouTube je jedním z nejsledovanějších kanálů…
Proměňte spokojené zákazníky v ty, kteří vás budou vyzdvihovat Názory zákazníků jsou pro vaše prodeje silná zbraň. Jejich pozitivní…
Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných…
5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to…