Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich klientely? Prodejci a zaměstnanci zákaznického servisu často…
Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…
Obchodní cesty jsou efektivní způsob ke spolupráci s novými klienty,…
Přemýšlíte někdy nad tím, zda je během vašeho obchodního telefonování…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…
Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není…