Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci na zákaznický servis musí reagovat nejenom na technologický pokrok, který nás všechny…
Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami…
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…
I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny…