Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I když byste se měli co nejvíce snažit podobným situacím předcházet,…
Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš…
Ke svým zákazníkům byste měli přistupovat tak, abyste ze vzájemné interakce…
Podle serveru SellingPower probíhá konkurenční boj o zákazníky mezi…
Někteří odborníci tvrdí, že volání potenciálním zákazníkům, kteří nikdy…
Značka produktu, který nabízíte, a její vnímání zákazníky má přímou…
Chat není pouze jedním z možných kanálů pro komunikaci s klientem. Jedná se…
Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne…
Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…
Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…