Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických středisek spočívá v tradičním školení v učebně, se mají mnohé co učit. Operátoři…
Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…
Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…
Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…
Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…
Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…
Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…
Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…
Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…
60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…
Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…
Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…