Marketing - zprávy z HR

Konec školení operátorů, jak jsme je znali

Ti, kteří se ještě domnívají, že podstata vzdělávání operátorů zákaznických středisek spočívá v tradičním školení v učebně, se mají mnohé co učit. Operátoři…

10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Článek v rámci předplatného 10 tipů pro úspěšné zavedení VoIP

Západní zákaznická střediska již nepotřebují vysvětlovat, proč zavádět…

Desatero zákaznického servisu

Článek v rámci předplatného Desatero zákaznického servisu

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy…

Správa znalostí podpoří CRM

Článek v rámci předplatného Správa znalostí podpoří CRM

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem,…

Co na tom zákaznickém servisu je?

Co na tom zákaznickém servisu je?

Jedním z problémů poskytování zákaznických služeb je, že si pod ním každý…

5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Článek v rámci předplatného 5 největších omylů zákaznických služeb všech dob

Výkřiky protestů proti špatným zákaznickým službám neutichají. Článek proto…

Péče o zákazníky i na nových trzích

Péče o zákazníky i na nových trzích

Základní marketingová formule zní: uspokojit potřeby a přání zákazníka.…

Neizolujte zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Neizolujte zákaznický servis

Zákaznická střediska potřebují podporu zbytku organizace, aby mohla budovat…

Content inteligence v zákaznických službách

Content inteligence v zákaznických službách

Postupy content inteligence jsou jedním z nových trendů ve zvyšování…

Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Zlepšete přijímání operátorů svého zákaznického střediska

60 až 70 procent výdajů zákaznických středisek se přímo týká jejich…

Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Článek v rámci předplatného Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí…

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Základy komunikace pro zákaznická střediska

Efektivní komunikace je základním předpokladem úspěšného fungování…

Aby péče o zákazníka byla zisková

Článek v rámci předplatného Aby péče o zákazníka byla zisková

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…

Výpis 573585 z celkem 610