Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky, dobrý úsudek, důkladnou znalost produktů, procedur a procesů a také vynikající…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Organizace, které mají ve svých řadách zanícené zaměstnance, mají také…
Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami,…
Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…
Motivace není jen o tom, motivovat lidi. Jde spíše o vytváření prostředí,…
V čem spočívá dobrý zákaznický servis? Firmy se nejčastěji dopouštějí chyb,…
Jaké jsou nejčastější omyly v zákaznických službách? Článek shrnuje pět…
Každá organizace někdy zaznamená stížnosti zákazníků. Důležité je v takovou…
Zákazníci patří k nejdůležitějším firemním aktivům. Jak jim ale správně…
Mnoha jinak zkušeným obchodníkům dělá problémy první telefonický kontakt s…