I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se ukazuje, že zdraví a spokojenost zaměstnanců je pro zaměstnavatele velkou výhodou. Spokojení…
Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…
Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…
Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…
Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…
Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…
Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…
Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…
Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…
V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…
Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…
Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…
Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…