Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Zdraví a spokojení operátoři lépe poslouží zákazníkům

I když je měření návratnosti do těchto aktivit složitější, stále více se ukazuje, že zdraví a spokojenost zaměstnanců je pro zaměstnavatele velkou výhodou. Spokojení…

Jak školit nové operátory

Článek v rámci předplatného Jak školit nové operátory

Školení nových operátorů zákaznických středisek je zásadní nejen pro…

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Jak na dobré zákaznické zkušenosti

Říká se, že nespokojený zákazník informuje o svých zkušenostech deset…

Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Respekt a uznání podpoří zákaznické středisko

Výkonnost zákaznického střediska závisí do velké míry na lidském faktoru.…

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Zvažte pohlaví při péči o zákazníky

Obchodníci by neměli přehlížet skutečnost, že jsou to ženy, které…

Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Článek v rámci předplatného Jak správně motivovat zaměstnance call centra

Operátory zákaznických středisek motivuje respekt, uznání a férové finanční…

10 tipů pro řízení nových operátorů

10 tipů pro řízení nových operátorů

Noví operátoři zákaznických středisek procházejí vstupním školením. I poté…

Motivace v zákaznických střediscích

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznických střediscích

Na říjnové konferenci Mezinárodní organizace pro řízení kontaktních…

Call centra jsou stresující

Článek v rámci předplatného Call centra jsou stresující

Na to, abychom uznali, že práce v zákaznickém středisku je stresující,…

Nové trendy v zákaznických službách

Nové trendy v zákaznických službách

V souvislosti s rozvojem technologií v oblasti zákaznických středisek…

Kde přidat v zákaznických službách

Kde přidat v zákaznických službách

Spolu s tím, jak světové firmy opouštějí poskytování telefonických služeb…

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude…

Pozor na interní zákaznický servis

Článek v rámci předplatného Pozor na interní zákaznický servis

Zatímco firmy vynakládají vysoké sumy na externí poskytování zákaznických…

Výpis 560572 z celkem 610