Marketing - zprávy z HR

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

A co váš dodavatelský řetězec?

Článek v rámci předplatného A co váš dodavatelský řetězec?

Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…

Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Sběr znalostí v zákaznickém středisku

Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Motivace pracovníků zákaznických středisek

Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak přijmout správného obchodníka

Článek v rámci předplatného Jak přijmout správného obchodníka

Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…

Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Článek v rámci předplatného Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje chtějí změnu. Pomůže CRM?

Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

CRM a jeho lidé

Článek v rámci předplatného CRM a jeho lidé

Získat nové zákazníky a udržet ty stávající je jednou z nejdůležitějších…

Nelezete zákazníkům na nervy?

Článek v rámci předplatného Nelezete zákazníkům na nervy?

Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…

Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Článek v rámci předplatného Multikanálové obchodování - jste připraveni?

Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…

Výpis 209221 z celkem 221