Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové kanály, jimiž své transakce uskuteční. Požadavky a očekávání stoupají. Zaměstnanci…
Několik otázek pro správné využití firemních dat Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…
A co váš dodavatelský řetězec? Velmi důležitým předpokladem úspěchu v odvětví maloobchodního a spotřebního…
Sběr znalostí v zákaznickém středisku Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Znáte své ziskové a neziskové zákazníky? Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Jak přijmout správného obchodníka Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…
Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…
Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…
Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…
Nelezete zákazníkům na nervy? Komerční e-maily jako součást programu zákaznické podpory a loajality…
Multikanálové obchodování - jste připraveni? Když se poprvé objevila možnost nabízet a dodávat zboží více cestami (…