Marketing - zprávy z HR

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení nízkých nákladů a pozvednutí úrovně služeb. Výzkumy ukazují, že doba, po kterou je zákazník…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Slova, která nepatří do návrhů

Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…

Motivace v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Článek v rámci předplatného Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…

Velká změna v obchodování

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Aby vám nevyhořelo zákaznické středisko

Zákazníci dnes mohou při nákupu vybírat ze stále více produktů a volit nové…

Několik otázek pro správné využití firemních dat

Článek v rámci předplatného Několik otázek pro správné využití firemních dat

Sesbíraná data firmě sama o sobě nijak nepomohou. Pomohou však odpovědět na…

Výpis 196208 z celkem 219