Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.-…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Jak udržet rovnováhu v zákaznickém středisku

Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…

Měříme spokojenost zákazníků

Článek v rámci předplatného Měříme spokojenost zákazníků

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné…

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Jak řídit zákaznické zkušenosti II.

Řízení projektů není jen věcí plnění úkolů, které je třeba plnit. Jde o…

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Jak řídit zákaznické zkušenosti

Projektoví manažeři jsou ústředním bodem pro zákazníky a závisí na nich…

Slova, která nepatří do návrhů

Slova, která nepatří do návrhů

Návrhy přeplněné konzultantskou hantýrkou dokáží odlákat vaše klienty ke…

Motivace v zákaznickém středisku

Článek v rámci předplatného Motivace v zákaznickém středisku

Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Loajalitu zákazníků nekoupíte

Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…

Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Článek v rámci předplatného Kontaktovat, kontaktovat, kontaktovat

Studie americké Asociace obchodních manažerů odhalila, že 81 procent…

Velká změna v obchodování

Velká změna v obchodování

Jako manažeři možná vidíte své marketingové a obchodní reprezentanty podle…

Výpis 196208 z celkem 221