Firma vyrábí produkty, které jsou známy svou vysokou kvalitou. Má však také vyšší ceny než konkurence a začíná ztrácet svůj podíl na trhu. Jak jej může zase zvýšit,…
Co vzít v úvahu při outsourcování marketingu Outsourcing se stal důležitou součástí obchodních strategií a zahrnuje také…
Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…
Můžete si dovolit zdražit své služby? Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…
Výroční zpráva jako prezentace pro investory Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…
Důvěryhodnost prodává Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…
Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Devět nápadů pro zákaznické středisko Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…