Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete vědět, co si myslí zákazník? Zeptejte se zaměstnanců

Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici. Vidí chování zákazníka i zaměstnavatele a často se jim…

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

6 tipů pro řízení obchodníků v malých firmách

Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…

Můžete si dovolit zdražit své služby?

Článek v rámci předplatného Můžete si dovolit zdražit své služby?

Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Netajte marketingový plán před zbytkem firmy

Marketingový plán je pro firmu důležitý i v mimo marketingové oddělení.…

Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Článek v rámci předplatného Výroční zpráva jako prezentace pro investory

Výroční zpráva představuje ideální prostor k prezentaci firmy investorské…

Důvěryhodnost prodává

Článek v rámci předplatného Důvěryhodnost prodává

Dnešní spotřebitelé jsou bombardováni množstvím marketingových zpráv, které…

Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Článek v rámci předplatného Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům

Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jak rozpočtovat vzdělávání v zákaznickém středisku

Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…

Jak stanovit cenu II.

Jak stanovit cenu II.

Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…

Devět nápadů pro zákaznické středisko

Článek v rámci předplatného Devět nápadů pro zákaznické středisko

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…

Tři chyby každého manažera marketingu

Článek v rámci předplatného Tři chyby každého manažera marketingu

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři…

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Budování vztahů se zákazníky pomocí kvalitních lidí

Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…

Výpis 183195 z celkem 219