Jak na sebe upozornit nejen na výstavách

Vytisknout

Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak se prosadit na obchodních výstavách, vzdělávacích akcích nebo prezentacích.

- Opatřete vaše stanoviště výrazným vizuálním prvkem, jako je powerpointová prezentace nebo videozáznam.
- Připravte album fotografií dokumentující vaše úspěchy.
- Přineste návrhy něčeho atraktivního pro příchozí.
- Nezapomeňte na misku s bonbóny.
- K ruce si najměte atraktivně vypadající asistentku (které ovšem nebude chybět mozek).
- Provádějte praktické ukázky použití vašich produktů.
- Oblékněte si šaty s firemním logem.
- Nestůjte pouze za svým stolem, aktivně se pohybujte a komunikujte.
- Usmívejte se.
- Viditelně umístěte vaši internetovou adresu.

-kk-
Zdroj: BusinessSeek - Rozsáhlý rozcestník a vyhledávač informací z oblasti byznysu.
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessSeek
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace