Marketingové opáčko pro malé podniky Malé a střední podnikání je momentálně nejrychleji rostoucím segmentem americké ekonomiky. Američtí publicisté se proto domnívají, že je nejvhodnější doba…
Minula doba, kdy se organizace domnívaly, že zvládnou všechny marketingové…
I dnešní marketéři se mohou mnohému naučit od legendárního kartaginského…
Klíčové prvky marketingového plánu Každý marketingový program začíná marketingovým plánem. Nejprve je třeba…
Rozvoj B2B v Čechách Minulý rok přinesl raketový nárůst B2B obchodování v České republice. Firmy…
Existuje jeden základní princip, který udržuje návratnost investic na…
Marketing pomocí Log Frame Metoda Log Frame (Logical Framework) je moderním, dynamickým a logickým…
Češi a sv. Valentýn Společnost Factum Invenio provedla průzkum, v němž zjišťovala názory Čechů…
Rok 2006 by mohl být rokem skutečně globálního marketingu. Kampaně jako I'm…
Marketing jako proces Je velice efektivní pohlížet na všechny marketingové činnosti jako na…
Čas začít s marketingem 3. Základem marketingu je komunikace. Úzce souvisejícím termínem je pak…
Proč VoIP právě nyní Pokud se rozhodujete, zda ve svém zákaznickém středisku zavést VoIP,…
Stoupá počet domácích operátorů zákaznických středisek V USA rychle přibývá zaměstnanců zákaznického servisu, kteří pracují z…