Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic

Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives International (FEI) ukázal, že pouze 7 % finančních ředitelů je spokojeno s měřením…

Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Článek v rámci předplatného Jsou call centra jen nákladovými středisky?

Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…

Jak přivést návštěvníky k nákupu

Článek v rámci předplatného Jak přivést návštěvníky k nákupu

Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…

Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (3. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace? (2. část)

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Reklama, nebo reprezentace?

Článek v rámci předplatného Reklama, nebo reprezentace?

Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…

Technický pokrok očima letošním trendů

Technický pokrok očima letošním trendů

Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…

5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Článek v rámci předplatného 5 marketingových předsevzetí do roku 2007

Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…

Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Článek v rámci předplatného Svět se otevírá mobilnímu marketingu

Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…

Mozek reaguje na velké značky

Článek v rámci předplatného Mozek reaguje na velké značky

Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…

Komunistické značky znovu vzkvétají

Článek v rámci předplatného Komunistické značky znovu vzkvétají

Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Plnit potřeby zákazníků se vyplácí

Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Trendy na trhu rychloobrátkového zboží II.

Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…

Výpis 547559 z celkem 690