Finanční ředitelé kritizují měření marketingových investic Průzkum společností Marketing Management Analytics a Financial Executives International (FEI) ukázal, že pouze 7 % finančních ředitelů je spokojeno s měřením…
Jsou call centra jen nákladovými středisky? Většina kontaktních center je v posledních letech řízena jako nákladová…
Jak přivést návštěvníky k nákupu Maloobchodníci mohou udělat z návštěvníků nakupující, pokud zjednoduší…
Reklama, nebo reprezentace? (3. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Reklama, nebo reprezentace? (2. část) Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Reklama, nebo reprezentace? Hranice mezi reklamou a reprezentací není v některých případech jasná.…
Expertní skupina pro technologie, média a telekomunikace (TMT) společnosti…
5 marketingových předsevzetí do roku 2007 Splnili jste v roce 2006 své marketingové cíle? Ať už jste byli jakkoli…
Svět se otevírá mobilnímu marketingu Dnešní zákazníci jsou otevření textovým reklamám a mobilnímu marketingu…
Mozek reaguje na velké značky Velké značky vyvolávají v lidském mozku větší aktivitu než ty méně známé.…
Komunistické značky znovu vzkvétají Východní Evropu zasáhla nostalgie po známých značkách z období komunismu.…
Výzkumy výkonu a výkonnosti nejúspěšnějších firem z Evropské unie ukazují,…
Druhá část článku pokračuje výčtem aktuálních spotřebitelských a nákupních…