V patnáctém ročníku průzkumu UPS Europe Business Monitor bylo od 12. září do 9. listopadu osloveno 1 459 manažerů z 15 000 top společností po celé Evropě s otázkou…
Čas začít s marketingem 2. Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
Čas začít s marketingem Řada českých firem stále neumí zacházet s marketingem. Dlouho byly totiž…
2006 - rok služeb v CRM V příštím roce budeme svědky hned několika dominantních trendů v oblasti…
Růst CRM v Evropě nebude tak závratný Britský list RSA Direct a mezinárodní společnost Harte-Hanks uspořádaly…
Dnešní mladí spotřebitelé využívají ve svém mladém věku více technologií…
Pondělky zůstanou i v nadcházející vánoční sezóně nejvytíženějšími dny z…
Tomáš Baťa věděl, jak na marketing Tomáš Baťa se po listopadovém převratu v naší zemi stal symbolem naděje…
Agentura na průzkum trhu Datamar upořádala šetření, v němž se zmařila na…
Démoni marketingového měření Dubové kolíky, česnek ani krucifix proti nim nepomáhají. Pokud chcete…
Customer Insight Anglický pojem customer insight označuje důslednou koncentraci na potřeby…
V posledních letech se rozvíjí strategie řízení životního cyklu výrobku (…