E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně dostanou do své stránky, však stále roste. Tím spíš je dobré zamyslet se…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…
Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Marketingové strategie pro váš byznys v roce 2014 Musíte mít profil na Facebooku. Content marketing je budoucnost. Email je…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…
Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…
Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…