Marketing - zprávy z HR

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně dostanou do své stránky, však stále roste. Tím spíš je dobré zamyslet se…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Prodáváte přes webovou stránku málo zboží? Víme proč!

Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…

Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…

Článek v rámci předplatného Marketingové strategie pro váš byznys v roce 2014

Musíte mít profil na Facebooku. Content marketing je budoucnost. Email je…

Proč potřebujete copywritera

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…

12 způsobů podpory videa na YouTube

Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…

Je rok 2014. Lidé čtou e-maily převážně z mobilu

E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…

Děti věří na Ježíška. Na co věří vaši zákazníci?

Děti věří na Ježíška. Na co věří vaši zákazníci?

Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…

Výpis 183195 z celkem 690