„Žijeme v bezprecedentní době.“ To je zřejmě věta, kterou jste už slyšeli mnohokrát po vypuknutí pandemie. Myšlenky na „nový normál“, ke kterému směřujeme mění…
Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…
Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…
Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…
Právě probíhající pandemie onemocnění Covid-19 tvrdě zasáhla globální…
V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi.…
Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…
Twitter byl jednou z prvních společností, které po dramatickém vývoji v …
Odvětví digitálního marketingu se neustále vyvíjí s tím, jak se mění zvyky…