Jak spolehlivě (ne)odradit návštěvníky webových stránek Webové stránky malých firem stále často vykazují základní nedostatky. Nechcete-li tudíž odradit své návštěvníky, včetně zástupců médií, vyvarujte se následujících…
Jak zvolit vhodnou frekvenci e-mailů? Otázka frekvence rozesílání je jednou z nejčastějších věcí, kterou řeší e-…
Vytvářet e-mailový newsletter není žádná velká věda. Přesto by však firmy…
Tipy pro předvánoční e-mailovou kampaň Vánoční prodej je v letošním roce důležitější než kdy jindy. Odborníci na…
Sociální média představují marketingový nástroj, který je nastavitelný pro…
4 principy personalizace online zkušeností zákazníků O svých zákaznících byste měli získat co nejvíce informací a na jejich…
Marketing pomocí on-line článků Chcete-li snadno dosáhnout větší návštěvnosti svých webových stránek a…
České firmy pronikají na Facebook Zatímco v červnu mělo profil na sociální síti Facebook asi čtyři tisíce…
On-line balíček pro média On-line balíček firemních materiálů pro média, tzv. press kit, by měl být…
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) zveřejnilo aktuální údaje o objemu…
Sociální média jsou dnes běžnou věcí a firmy všech velikostí by se měly…
Navrhování e-mailu pro mobilní zařízení Vytváření e-mailových zpráv na míru mobilním zařízením příjemců může být…