Méně je více i v e-mailovém marketingu

V současné době utahování opasků cítí řada marketingových manažerů tlak shora ve smyslu spouštění více e-mailových kampaní, které jsou nenákladné a přitom mohou přinést vysokou návratnost investic.

- Počítejte. Ukažte, proč potřebujete investovat do segmentovaných kampaní. Vyčíslete potenciální hodnotu ztráty zákazníků, kteří se odhlásí od odběru vašich zpráv, protože pro něho nejsou relevantní. Segmentace může něco stát, je to však investice, která se vyplatí.

- Určete úroveň angažovanosti lidí na vašem seznamu. E_maily byste měli oslovovat lidi, kteří na vašich stránkách aktivně vyhledávají, a mohou tudíž být připraveni k nákupu. Sledujte, co je zajímá a použijte tyto informace v e-mailu, který jim zašlete.

- Nebojte se posílat méně e-mailů. Marktéři tíhnou k tomu, rozesílat co nejvíce zpráv. V současné době je však a místě určitá zdrženlivost.

-kk-

Zdroj: BtoB Magazine - odborný server věnovaný B-to-B marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BtoB Magazine