Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak správně prodávat po telefonu

Telemarketing se stále těší oblibě. Některé firmy jej využívají jako hlavní marketingové snahy, jiné dělí cílovou zákaznickou skupinu na dvě části, přičemž té méně…

Mobilní marketing klepe na dvěře

Mobilní marketing klepe na dvěře

Direct marketing se již v blízké budoucnosti stane mobilní, bezdrátovou…

Obchod neobchod, reklama nereklama

Obchod neobchod, reklama nereklama

Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné…

Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí

Článek v rámci předplatného Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí

Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…

Já mám devět kanálů a oni jednou do páru

Článek v rámci předplatného Já mám devět kanálů a oni jednou do páru

Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného Úskalí marketingu v reálném čase

Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…

Nová vlna konzumu

Nová vlna konzumu

Marketingoví odborníci a manažeři rizik mají před sebou alespoň ve…

Spam jak zákon káže

Článek v rámci předplatného Spam jak zákon káže

Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…

Zbytečný zákon?

Článek v rámci předplatného Zbytečný zákon?

Odborníci z USA začínají vyjadřovat svůj nesouhlas s legislativními…

Značky a jejich vizuální podoba

Článek v rámci předplatného Značky a jejich vizuální podoba

Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…

Pro lepší webové interakce

Pro lepší webové interakce

Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…

Mobilní spam útočí

Mobilní spam útočí

Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…

30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy

Článek v rámci předplatného 30 rad pro zefektivnění přímé poštovní reklamy

Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…

Výpis 885897 z celkem 999