Ať tečou emoce od začátku do konce V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě používat emoce. V rozumové rovině tím zákazníkům sdělujeme, co si mají myslet o výrobku nebo…
Už víte, co budete dělat 1. června? V Praze se uskuteční již *5. ročník mezinárodního marketingového kongresu…
Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní…
Marketing na umření Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit…
Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový…
Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické…
Bylo to krásné, děkuji Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na…
Reputace firmy je důležitějším měřítkem úspěšnosti než burzovní výsledky,…
Větší, nebo lepší marketing? Řadu obchodních problémů vyřeší marketing. Zvýšit prodej není ale vždy ta…
Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro…
Co Čech, to platební karta Platební karty jsou mezi Čechy čím dál oblíbenější, minulý rok je používali…
Jak správně prodávat po telefonu Telemarketing se stále těší oblibě. Některé firmy jej využívají jako hlavní…
Direct marketing se již v blízké budoucnosti stane mobilní, bezdrátovou…