U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým pochybením, která bývají velice nákladná a pro firmy mohou mít destruktivní následky.…
Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…
Rodina se rozhoduje společně Manželství je jako firma. V rodinách se velmi rychle prosazuje demokracie a…
PR není reklama Řada lidí, včetně některých vedoucích pracovníků, stále nechápe rozdíl mezi…
Co dokáže zákaznický časopis Aktuální výzkumy potvrzují, že kvalitní zákaznické časopisy dokáží udržet,…
Už máte své kontaktní centrum? Kontaktní centra nabírají na popularitě. Tuzemské společnosti se snaží…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…
Těžký život marketingového konzultanta Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…
Jak to dělají kolegové? SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…
Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit…