Konec tabákové reklamy v EU V Evropské unii začíná od 31. července platit směrnice zakazující tabákovou reklamu. Bude se týkat tisku, rozhlasu, internetu a také sponzorování kulturních a…
Marketingoví odborníci se stále dopouštějí řady chyb při vytváření…
Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové…
Kdo zastaví phishing? Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní…
Jedna hlava lepší než dvě? Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Co Čech, to čtenář reklamního letáku Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
5 tipů pro úspěšný marketing Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je základ CRM Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Malým firmám chybí péče o zákazníky Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Asociace PR agentur (APRA) a některé velké české firmy připravují Etický…
4 opravdu smrtelné marketingové hříchy V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který…
On-line zákazník si dává pozor On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…