Marketing - zprávy z HR

Tři mýty o identitě značky

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji…

Lišit se a dominovat

Lišit se a dominovat

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…

Jak jsem potkal zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak jsem potkal zákazníky

Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…

Jak začít s marketingem a PR

Jak začít s marketingem a PR

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…

Automatizace versus personalizace

Článek v rámci předplatného Automatizace versus personalizace

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…

Když píše rozhořčený zákazník

Když píše rozhořčený zákazník

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…

Jeden kanál je málo

Článek v rámci předplatného Jeden kanál je málo

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…

Umění říkat "ne"

Článek v rámci předplatného Umění říkat "ne"

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů -…

Jak na přímý marketing

Článek v rámci předplatného Jak na přímý marketing

Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…

Šest kroků pro snadnější PR

Článek v rámci předplatného Šest kroků pro snadnější PR

Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…

Výpis 768780 z celkem 999