Udělejte si čas na marketing Pokud někdo podniká a ještě nemá zaměstnance, je sám na služby zákazníkům, řízení obchodu a další povinnosti, takže je pro něho čas skutečně drahý. Často…
Základní pravidla e-mailové komunikace Značná část obchodní komunikace probíhá prostřednictvím e-mailu. Odchozí e-…
Zákaznická spokojenost ruku v ruce s odměňováním zaměstnanců Přibližně polovina amerických firem zahrnuje zákaznickou zpětnou vazbu do…
Možnosti při výběru jména pro vaši značku O zásadách pojmenovávání značek bylo již napsáno mnohé. Jméno vaší značky…
Věřte tomu, nebo ne, nikdo ve skutečnosti nekupuje vaše služby. Nikdo…
75 % evropských marketérů upřednostňuje e-mail Nejpoužívanějším marketingovým kanálem v Evropě je e-mail. Potvrdil to…
Tomáš Baťa inspiruje dodnes Tomáš Baťa, který by se 3. dubna dožil 130 let, je pro české marketéry…
Guerilla marketing - 50 pravidel (1. část) Guru Guerilla marketingu Jay Conrad Levinson vydal knihu Guerilla Marketing…
Přístup k informacím v reálném čase kritický pro úspěch zákaznických středisek Aby si získala důvěru skeptické veřejnosti, měla by zákaznická střediska…
Jak vytvářet atmosféru obchodu Atmosféra obchodu ovlivňuje chování zákazníků. Specifické faktory prostředí…
Spolu s tím, jak se mění současný svět, mění se i tvář reklamy. Nejnovější…
Loajalita zákazníků se vyplatí V dnešní rychlé a konkurenční době hraje udržování loajality zákazníků…
Pro ceny na internetu je charakteristická především pružnost. Řídí stejnými…