V poslední době stoupá v USA počet operátorů zákaznických středisek, kteří pracují z domova. Výzkumná společnost IDC odhaduje, že v několika následujících letech se…
Blog může hrát důležitou roli ve vaší interní i externí komunikaci.…
Guerilla marketing je technikou, která primárně neusiluje o obrat nebo…
Řešíme reklamace Reklamace jsou přirozenou součástí byznysu. Firmy by si proto měly uvědomit…
V blogosféře pomáhají s marketingem zákazníci Po léta se marketéři hrozili nasycení svých trhů a zahlcení zákazníků…
Jak se propagovat a nevychloubat Mnoho samostatných podnikatelů se zdráhá mluvit o svých úspěších a veřejně…
Češi a teleshopping Teleshopping je pro většinu Čechů nepříjemná záležitost. Podle výzkumu…
Technologie mají sloužit zákazníkům Řada zákazníků má neblahé zkušenosti s tím, jak kontaktovala zákaznický…
Má smysl usilovat o věrnost zákazníků? Před deseti lety publikovat Fred Reichheld poprvé své teze o věrnosti…
Jedna z efektivních cest k rychlému získání zpětné vazby od zákazníků je…
Jak řídit reputaci 2. Reputace podniku se zaměřuje na zákazníky, spolupracovníky a investory.…