Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání. Jeho tématem je prakticky vždy cena. Hodně zákazníků se automaticky zeptá na slevu,…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…
Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci.…
Chystáte se na veletrh? Server Allbusiness.com publikoval článek o tom, jak…
Zkuste prodávat tak, aniž byste působili jako prodejce Lidé nemají příliš rádi, když jim někdo něco prodává. Zkuste tedy začít…
Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet…
Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…
Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…
Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…
Zasmějte se společně s klientem Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…