Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům? Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce produktů co nejvíce VIP klientům. „Ulovit“ velkého a známého klienta z oblasti B2B má pak pro…
Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
3 způsoby, jak si získat důvěru klientů V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál…
3 přednosti introvertních prodejců Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
5 tipů pro začínající prodejce Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…