Základy prodeje pro prodejní nováčky Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty prodeje naprostou samozřejmostí. Jen těžko by vzpomínali na doby, kdy s prodejem začínali, a…
Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018 Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 …
Čtyři rady začínajícím prodejcům Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
Čtyři rady prodejcům v novém oboru Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
Čtyři kroky k urychlení obchodu Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…
„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to? Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…
Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…
Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…