Připravte si akviziční strategii na rok 2021 Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí připravit na přizpůsobení svého přístupu na strategické úrovni,…
Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…
7 taktik, jak na virtuální prodej Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami? S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
Vaši zákazníci sledují každý váš pohyb Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků? V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky…
Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající…
B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý? Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…