Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano,…
Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…
Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…
Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…
Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…
Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…
Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…
Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…
Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…
Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…
Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…
Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…
Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“ Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…