Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze formální, protože většině klientů stejně dáváte slevu? Pokud ano,…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Článek v rámci předplatného Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Článek v rámci předplatného Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Článek v rámci předplatného Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…

Článek v rámci předplatného Nedaří se vám v prodeji? Možná děláte jednu z těchto tří fatálních chyb

Procházíte propadem v prodejních číslech? Nedaří se vám, ať už krátkodobě…

Článek v rámci předplatného Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval,…

Článek v rámci předplatného Chcete snáz dosahovat svých prodejních cílů? Máme tipy, jak na to

Chcete se stát lepším obchodníkem a snáz dosahovat svých měsíčních,…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak reagovat, když klienta zajímá jenom cena

S tím, že pro velkou část klientů je cena rozhodující faktor, bojuje…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá…

Článek v rámci předplatného Účinná prodejní technika s názvem „postupné uzavíraní obchodu“

Jak funguje postupné uzavírání obchodu? Tato taktika spočívá v tom, že si v…

Výpis 235247 z celkem 1946