Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u malých firem. Společně se slovně šířenou reklamou totiž může být až sedmkrát úspěšnější než…
Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
Angažovaní zaměstnanci klíčem ke spokojeným zákazníkům Zaměstnanci se nebudou snažit o poskytování kvalitních služeb zákazníkům…
Od oslovení po nákup S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Jak si dlouhodobě udržet klienty Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
Jaká část rozpočtu zákaznického střediska by měla být použita na…
Doby, kdy cena produktu odrážela pouze jeho kvalitu, minuly. Dnes je nutné…
Jak stanovit cenu Cena dnes vyjadřuje zejména hodnotu, kterou produktům přisuzuje zákazník.…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Noví zákazníci jsou důležití. Neméně důležité je však správně řídit a…
Devět nápadů pro zákaznické středisko Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém…