Měli byste se všemi zákazníky zacházet stejně?

Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená, že byste se všemi zákazníky měli zacházet stejně. Důležité je přihlížet zejména k požadavkům a očekáváním zákazníka. Podle toho je třeba zvolit nejen osobní přístup, ale i vhodného zaměstnance zákaznického servisu.

- Přizpůsobte se svému trhu a svým obchodním cílům. Než začnete uvažovat o konkrétní technologii, měli byste znát své cíle a komunikační preference zákazníků.

- Rozdělte své zákazníky do segmentů. Každému segmentu pak budete moci poskytovat specializované služby, na míru podle jejich požadavků.

- Směrujte zákazníky ke správným zaměstnancům. Každý segment zákazníků by měl mít svého zaměstnance, který bude řešit jeho problémy. Vybírejte proto vhodnou technologii směrování telefonátů a další komunikace.

- Dejte si pozor na aktivní diskriminaci. Nediskriminujte zákazníky zejména na základě jejich věku.

-kk-
Zdroj: MyCustomer - britský portál věnovaný marketingu a zákaznickému servisu
Zobrazit přehled článků ze zdroje MyCustomer