Zmlkni a prodávej Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb nebo zkušenosti. Konzultant Mark Hunter v článku vysvětluje, že nejdůležitější je umět mlčet…
Pět kroků k loajálním zákazníkům Nejúčinnější cesta k ochraně firmy před konkurencí vede skrz zvyšování…
Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…
Čtyři fáze složitého obchodu Jako řadový obchodník si zaměstnanec osvojí základní prodejní dovednosti.…
Můžete si dovolit zdražit své služby? Odpověď na otázku položenou v titulku zní ano. Kdy to ale budete vědět…
7 rad pro úspěšné vyjednávání Téměř každý, kdo pracuje v prodeji, musí vyjednávat. Článek proto přichází…
5 zásadních dovedností úspěšného obchodníka Jaké nejdůležitější dovednosti by měl mít obchodník, aby uspěl v dnešním…
Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s…
Lekce e-mailové etiky E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…
Dvě cesty k pozitivní komunikaci se zákazníky Správa a segmentace zákaznických dat je jedním z předpokladů správného…
Zlatá pravidla prodeje Co si žádá úspěšný prodej? Článek popisuje devět základních pravidel.-…
11 cest k zákazníkům Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít…