Tři chyby každého manažera marketingu Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.-…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
Když zákazník mlčí S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Donedávna byly jakékoli interakce se zákazníky považovány za různorodé a…
Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Manažeři zákaznických středisek se často potýkají s problémem udržení…
Tajemství úspěšných prezentací Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Být první se vyplatí Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Slušné chování k zákazníkům nic nestojí Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Zdarma k novým zákazníkům Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…