Marketing - zprávy z HR

Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam Zákazník pozná pochybnosti obchodníka.…

Článek v rámci předplatného Zlepšete svou prodejní taktiku v sedmi jednoduchých krocích

Základem úspěchu je umět dobře prodat své produkty. Server allbusiness.com…

Udržte si své "staré" klienty

Získávání nových klientů se vám většinou prodraží. Dlouhodobý klient navíc…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru během telefonátu

Přípravy, které učiníte předtím, než vytočíte klientovo číslo, nejsou to…

Rovnováha pracovního a osobního života? Radši harmonii

Skoro každý profesionální obchodník se snaží o to, aby byl jeho život…

Je načase zbavit se klienta?

Na začátku podnikání většinou bereme všechny klienty. Po čase ale zjistíme,…

Článek v rámci předplatného Zlepšete váš tréninkový program pro prodejce

Nezáleží na tom, zda školíte nováčky nebo zkušené pracovníky. Vždycky se…

Článek v rámci předplatného Jak na cold calling?

Cold call, neboli první telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, může…

Každodenní vyjednávání

Vyjednávací schopnosti jsou klíčové jak pro kariéru, tak pro osobní život.…

Článek v rámci předplatného 10 kroků k dobrému produktu

Investovat velké peníze do marketingu a očekávat, že to prodá váš…

Být pánem situace - lekce z letištního terminálu

Kontrolovat situaci to znamená chovat se asertivně a zároveň prokazovat…

Článek v rámci předplatného Jak vyhrát nad levnější nabídkou

Jestliže prodáváte produkt, který je mezi konkurencí podobných nebo podobně…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru…

Výpis 13921404 z celkem 1939