Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli přilákat ty nejzajímavější a dostat z nic co nejvíce. Problém…
Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…