Marketing - zprávy z HR

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k tomu, aby marketéři mohli přilákat ty nejzajímavější a dostat z nic co nejvíce. Problém…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…

Od oslovení po nákup

Článek v rámci předplatného Od oslovení po nákup

S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…

Jak si dlouhodobě udržet klienty

Článek v rámci předplatného Jak si dlouhodobě udržet klienty

Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Nevzbuzujte zákaznický hněv

Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…

Když zákazník mlčí

Článek v rámci předplatného Když zákazník mlčí

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…

Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Článek v rámci předplatného Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků

Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…

Tajemství úspěšných prezentací

Článek v rámci předplatného Tajemství úspěšných prezentací

Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…

Klíč k loajalitě zákazníků

Klíč k loajalitě zákazníků

Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…

Posloucháte?

Článek v rámci předplatného Posloucháte?

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím…

Stížnost jako příležitost

Stížnost jako příležitost

Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…

Být první se vyplatí

Článek v rámci předplatného Být první se vyplatí

Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…

Výpis 339351 z celkem 397