12 základních prvků profesionální komunikace Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme při jiné než osobní formě komunikace. Proto PR Daily upozornil na 12 jednoduchých věcí,…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…
5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…
Nebojte se stanovit si vyšší cenu Chcete-li dosáhnout obratu milion ročně, máte několik možností: 20000…
Pár slůvek navíc a budete lépe prodávat Pokud vám poradíme několik slov, jak lépe prodávat, použijete je, viďte?…
3 způsoby budování loajality zákazníka Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a…
3 způsoby, jak z námitky udělat výhodu Ve snaze udělat co nejlepší rozhodnutí pokládá zákazník co nejvíce otázek a…
Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu,…
6 základních kroků k úspěšnému prodeji Pokud chcete prodat zákazníkům svůj nápad, portál BusinessBrief.com…
Chyby v prodejní prezentaci z pohledu top manažerů Mnoho bylo napsáno o tom, jak vytvářet efektivní prodejní prezentace. Co…
Prodejci, buďte lepší než konkurence! Portál BusinessBrief.com popisuje 4 kroky, jak překonat konkurenci během…
3 nejobtížnější typy zákazníků – co na ně platí? Pokud dokážete něco prodat následujícím třem typům lidí, pak máte zaručený…