Marketing - zprávy z HR

5 důvodů, proč content marketing není jen moderní výmysl

Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy smysl se jím zabývat? Co na tom, že se firmy jako Coca-Cola snaží publikovat rozmanitý…

Jak na tiskovou zprávu v roce 2014? Vytvořte infografiku

Zaujmout tiskovou zprávou je stále těžší. Šance se zvyšují, použijete-li…

Tradiční marketing žije dál

Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v …

Máte kreativní nápad? Poradíme, jak posoudit jeho úspěšnost

Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět…

5 způsobů, jak psát lepší nadpisy

Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé…

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…

LinkedIn umožní vlastní publikační činnost všem uživatelům

LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…

Výpis 105117 z celkem 999