Jak získat nového zákazníka (1/3)
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace,…
Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace,…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A porovnať to s vašimi…
Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. Fakt, že „šepkaná“…
Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat…
Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody což se mi…
Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí. Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci…
Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením,…
Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky,…
Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a neustále graduje.…
Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale zároveň se zaměřím…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších päťdesiat rokov sme…
Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu na seminář pro…