Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

Ing. Jiří Jemelka, MBA

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce. Byla to úspěšná akce. Vlastně to nebyla jedna…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Síla rozhodnutí aneb Připravenému štěstí přeje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu. Velkou, to znamená obchod, ve kterém jsme se s…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta. Přihláška na seminář zase nebyla. Nedokázal jsem…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

Ing. Zdeněk Mahler

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým předsevzetím opět nevyvíjela podle mých představ.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Otázky zaměřené na zjištění potřeb zákazníka

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes jsem dostal víc do krve jednu dovednost, jež se týká zjišťování potřeb. Po dnešní první schůzce jsem seděl v autě,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Kvalita, nebo kvantita schůzek?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

V poslední době odcházím z obchodních schůzek s tím, že se mi daří dosáhnout dvou cílů, co se kvality týče. 1. Vybudovat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Veď obchodní schůzku bez křeče, uvolněně a v klidu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ještě bych doplnil v předchozím článku uvedená slova o víře, vytrvalosti, nechávání všeho, co se děje, ok, k budování…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej být O.K. vše, co se na obchodní schůzce děje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Minulý týden jsem se naučil zase něco víc o porozumění. Taky jsem více pochopil, co to znamená být v klidu, nechat být…

Výpis 6678 z celkem 80
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace