Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní přesvědčovací nástroje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru jsme se totiž jen chvíli zdrželi u toho, co…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně událo? Dneska ráno…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem (člověkem)…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 2. díl

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Zákazníkovi patří plná pozornost aneb Čistý a upřímný zájem o člověka - další klíč k úspěchu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 1. díl

Ing. Jiří Jemelka, MBA

V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a příčiny nízkých výsledků velké části lidí, kteří…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Čistota rozhodnutí - rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes jsme s klientem dotáhli schůzku až do oboustranně vítězného konce. Byla to úspěšná akce. Vlastně to nebyla jedna…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Význam obchodu - vytvářet hodnoty pro druhé

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. Tentokrát sám, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Síla rozhodnutí aneb Připravenému štěstí přeje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, obchodníku! Mám skvělou zprávu. Uzavřel jsem první velkou smlouvu. Velkou, to znamená obchod, ve kterém jsme se s…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dva faktory, které rozhodují o nákupu - bolest a radost

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po schůzce, kterou popisuji v předešlém textu, jsem si sedl do auta. Přihláška na seminář zase nebyla. Nedokázal jsem…

Ing. Zdeněk Mahler, EDUCATIO MAHLER, s.r.o.

Akvizice, telefonáty potenciálním klientům a další obchodníkovy noční můry

Ing. Zdeněk Mahler

„Náš zákazník, náš pán,“ říká se. Avšak vymyslet úspěšnou obchodní strategii, která vaší firmě přinese požadované zisky…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Pozornost zaměř ven - na klienta. Pak se při obchodování budete oba cítit lépe

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Schůzka, kterou v tomto článku popisuji, se navzdory mým předešlým předsevzetím opět nevyvíjela podle mých představ.…

Výpis 7991 z celkem 97