Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým předpokladem úspěchu jednotlivé produkty je čím dál těžší od sebe odlišit a očekávání…
Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…