Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co možná nejlepší nabídku, musíte vědět co klient chce a jaké jsou jeho požadavky, ale…
7 tipů, jak přes váš web získat více kontaktů na potenciální klienty Webové stránky, pokud jsou kvalitně provedené a funkční, mohou být pro…
Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…
4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…
Čtyři pocity, které byste měli v průběhu schůzky u klienta vyvolat Umění obchodovat a prodávat je úzce spjato se schopností působit na emoční…
Tři otázky, které byste nikdy neměli na obchodní schůzce pokládat Obchodní schůzka s potenciálním klientem rozhodně nemá být pouze prezentací…
Jak mít spokojené zákazníky? Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké…
4 tipy, jak se uklidnit před prezentací Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…
5 tipů, jak během obchodní schůzky pomoci klientovi překonat status quo Jedním z největších a nejčastějších nepřátel úspěšného prodeje je status…
Ještě týden bude probíhat sběr zajímavých firemních snímků pro III. ročník…
6 otázek, na které musíte získat odpověď, než klientovi dáte nabídku Prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Pět aktuálních trendů v očekávání mileniálů Očekávání a požadavky klientů se neustále posouvají. Specifickou klientelou…
5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt…