Čtyři základní procesy optimalizace pro vyhledávače Vyhledávání je dnes na Internetu běžnější než jakákoli jiná aktivita kromě e-mailu a obecného surfování. Vyhledávače neustále procházejí Internet, kategorizují a…
Manažeři se často ptají, proč někteří jejich prodejci či prodejní týmy…
V letošním roce se opět zvýší útraty Čechů v internetových obchodech. Podle…
Úkolem zástupce pro služby zákazníkům (customer service representative) je…
Minulý rok byl rokem prudkého rozvoje sociálních médií. Co můžeme v tomto…
Microsoft: Image firmy je zásadní Profesionální image je pro firmy stále důležitější. Nový výzkum společnosti…
Virální marketing, dokážete-li jej správně využívat, může být vysoce…
Šest kroků k mimořádným zákaznickým službám Jistě jste již slyšeli mnoho rad, jak poskytovat skvělé služby zákazníkům.…
3 tipy pro zákaznickou loajalitu Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…
7 základních procesů zákaznických služeb Většina odborných knih vám dnes řekne, že ani konkrétní oddělení firmy ani…
Firmy nedokážou držet krok s rostoucími očekáváními zákazníků ohledně…
Americká marketingová asociace (AMA) odhalila novou definici marketingu.…