Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše e-maily v pěti stádiích. Nejprve se dívají na položku od (odesílatel), položku předmět a…
56 % spotřebitelů považuje marketingové zprávy od známých odesílatelů za…
V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…
Nástroje pro analýzu webových stránek (web…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené…
Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen…
Společnost Yahoo sestavila sedm pravidel pro úspěšné inzerování v placeném…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako…
Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…