Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 klíčových prvků e-mailového designu

Podle společnosti ExactTarget vidí stávající či potenciální zákazníci vaše e-maily v pěti stádiích. Nejprve se dívají na položku od (odesílatel), položku předmět a…

Co je to ten spam?

Článek v rámci předplatného Co je to ten spam?

56 % spotřebitelů považuje marketingové zprávy od známých odesílatelů za…

Evropa tápe ve vztazích se zákazníky

Článek v rámci předplatného Evropa tápe ve vztazích se zákazníky

V Evropě existuje výrazná propast mezi očekáváním zákazníků ohledně…

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

Nejčastější mýty o nástrojích pro analýzu webových stránek

Nástroje pro analýzu webových stránek (web…

Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Článek v rámci předplatného Šest pravidel jednání s nespokojeným zákazníkem

Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…

6 mýtů o prodeji

Článek v rámci předplatného 6 mýtů o prodeji

Problémy s klesajícím či stagnujícím prodejem většinou nejsou chybou…

Stěžují si vaši zákazníci? Buďte rádi

Článek v rámci předplatného Stěžují si vaši zákazníci? Buďte rádi

Většina lidí si nestěžuje. Firmy si tak mohou myslet, že mají spokojené…

Pět e-mailových cest k dlouhodobým vztahům se zákazníky

Článek v rámci předplatného Pět e-mailových cest k dlouhodobým vztahům se zákazníky

Dnešní zákazníci hledají ve svých vztazích ke značkám hodnotu, více než jen…

Yahoo: Sedm pravidel pro inzerci ve vyhledávačích

Článek v rámci předplatného Yahoo: Sedm pravidel pro inzerci ve vyhledávačích

Společnost Yahoo sestavila sedm pravidel pro úspěšné inzerování v placeném…

Naučte se milovat své zákazníky

Naučte se milovat své zákazníky

Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…

Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Jak využít e-mail k posílání tiskových zpráv

Staré pořekadlo říká, že pokud máte jen kladivo, všechno vypadá jako…

Jak na zákaznické stížnosti

Článek v rámci předplatného Jak na zákaznické stížnosti

Zákazníci si velmi dobře pamatují, jak s nimi va&…

Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

Článek v rámci předplatného Sedm rad pro zlepšení zákaznických zkušeností

Firmy se stále častěji obracejí k iniciativám řízení zákaznických…

Výpis 35763588 z celkem 4710