Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného B-to-B marketingu začíná vládnout internet

Internet se rychle stává nejdůležitějším marketingovým kanálem v oblasti B-to-B. Na nedávné konferenci americké Asociace přímého marketingu to uvedl Yuchun Lee,…

Není spam jako spam

Článek v rámci předplatného Není spam jako spam

Když se průmyslové skupiny začaly před několika lety snažit definovat spam,…

Technologické bariéry m-komerce padají

Technologické bariéry m-komerce padají

Chystaná zdokonalení v oblasti mobilních technologií podporují mnoho…

Marketing v dobách recese

Článek v rámci předplatného Marketing v dobách recese

V období ekonomické recese se zákazníci začínají orientovat na hodnoty,…

Pět tipů pro vyšší návštěvnost stránek

Článek v rámci předplatného Pět tipů pro vyšší návštěvnost stránek

Na nedávné konferenci americké Asociace přímého marketingu v New Yorku se…

E-komerce: Češi platí nejvíce na dobírku

E-komerce: Češi platí nejvíce na dobírku

Z výzkumu Platební metody v ČR, který provedla Asociace pro elektronickou…

Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Článek v rámci předplatného Nejen celebrity jsou vážení zákazníci

Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…

CRM lze studovat on-line

Článek v rámci předplatného CRM lze studovat on-line

College of Business Administration při americké Florida International…

Obchodní zásilka, která zaujme

Článek v rámci předplatného Obchodní zásilka, která zaujme

Nejpoužívanějším nástrojem direct marketingu je stále obchodní zásilka.…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

Článek v rámci předplatného Nevzdávejte se peněz na marketing bez boje

Když chce firma ušetřit, často sahá komezení nákladů na marketing. Je ale…

Jak na náročné zákazníky

Jak na náročné zákazníky

Jak by měli zaměstnanci zákaznického servisu zacházet snáročnými zákazníky?…

Tři e-mailové tipy pro silnější značku

Článek v rámci předplatného Tři e-mailové tipy pro silnější značku

Proč lidé otevírají e-maily? První a nejdůležitější důvod je ten, že znají…

Výpis 35763588 z celkem 4694