Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval výzkum, který ukázal, že největší výzvou odvětví zákaznických…
Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…
V České republice ubývá domácností, které se řídí při nákupech reklamními…
Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…
Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem…
Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…
Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…
Poskytovatelé internetových služeb zavádějí stále nová opatření proti…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…
Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…
Integrovaná marketingová komunikace je pro letos již druhým rokem v řadě…
Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…