Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Největší výzvou zákaznických služeb je pochopení zákazníka

Britský poskytovatel firemního softwaru pro řízení stížností a zpětné vazby Charter UK vypracoval výzkum, který ukázal, že největší výzvou odvětví zákaznických…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Článek v rámci předplatného E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…

Domácnosti méně nakupují podle letáků

Článek v rámci předplatného Domácnosti méně nakupují podle letáků

V České republice ubývá domácností, které se řídí při nákupech reklamními…

3 tipy pro udržení zákazníků

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro udržení zákazníků

Článek shrnuje tři doporučení, jak si udržet zákazníky, ať už jsou noví,…

Osobní prodej se úspěšně rozvíjí

Článek v rámci předplatného Osobní prodej se úspěšně rozvíjí

Osobní prodej zažil loni v Česku úspěšný rok. Devíti obchodním společnostem…

Máte správné dodavatele?

Článek v rámci předplatného Máte správné dodavatele?

Se správnými dodavateli může být vaše firma úspěšnější. Článek přináší…

Proč měřit efektivitu marketingu?

Proč měřit efektivitu marketingu?

Měření efektivity marketingu pomáhá být efektivní zejména tam, kde…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů

Poskytovatelé internetových služeb zavádějí stále nová opatření proti…

4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Článek v rámci předplatného 4 chyby obchodní komunikace se zákazníky

Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Cold calling: Připravte si hroší kůži

Je pravděpodobné, že jednoho dne budete muset zvednout telefon a snažit se…

Sedm kroků k udržení zákazníků

Sedm kroků k udržení zákazníků

Většina firem věnuje více času a energie snaze o získání nových zákazníků…

Američané upřednostňují integrovaný marketing

Článek v rámci předplatného Američané upřednostňují integrovaný marketing

Integrovaná marketingová komunikace je pro letos již druhým rokem v řadě…

Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Článek v rámci předplatného Osm klíčů k zákaznické loajalitě

Udržení zákazníků je trvalou výzvou pro všechny firmy. Je totiž dobře…

Výpis 35243536 z celkem 4675